Følg med uke til uke. Endringer kan forekomme grunnet ferier/helligdager eller sykdom.

Treningsbeskrivelser

Kort beskrivelse av alle våre timer, ønsker du flere detaljer? Ta kontakt

Dancemix 40/45

Kondisjonsklassee og dansekoregrafi. Timen avsluttes med styrke. Passer for alle.

Denne timen er kun for kvinner.

Spinn 60

Vi får deg med på høyintensive intervaller som bedrer kondisjonen. Effektiv trening på sykkel etter fengende musikk.

Styrke Total
Økten er perfekt for deg som vil trene hele kroppen på en time. Vi går systematisk gjennom alle de store muskelgruppene i kroppen og jobber med vektstang, håndvekter og strikker.

Styrke Total gjør det enkelt for deg å komme i gang med styrketreningen, og de effektive øvelsene gjør at du raskt merker resultater.

Denne timen er kun for kvinner.

Zumbamix 60 

Vi tar deg med i en herlig mix av salsa, merengue, cumbia m.m. Timen avsluttes med styrke. Gøy og inspirerende. Come on let’s dance!

Spinn 60

Vi får deg med på høyintensive intervaller som bedrer kondisjonen.. Effektiv kondisjons- og forbrenningstime til fengende musikk.

Step 40

Step og styrkeintervall. Vi bruker stepkasse, vektstang, manualer og egen kroppsvekt! *Svett og sliten-garanti!

Crossfit 60

Stasjonstrening. Her får du trent kondisjon, styrke, balanse og motorikk. Mest bruk av egen kroppsvekt. Alle skal med!

Denne timen er kun for kvinner.

Step Styrke 60

Step og styrkeintervall. Vi bruker stepkasse, vektstang, manualer og egen kroppsvekt! *Svett og sliten-garanti!

Denne timen er kun for kvinner.

Spinn

Vi får deg med på høyintensive intervaller som bedrer kondisjonen. Effektiv kondisjons- og forbrenningstime til fengende musikk.

Bellyfit 30

Her oppfordrer vi deg til å slippe deg løs og la din indre gudinne komme frem. Vi lærer deg Belly Danceinspirerte bevegelser som vil gi deg puls og strammere kropp. Bellyfit® er en lavterskel dansetrening for kvinner.

Crossfit 60

Stasjonstrening. Her får du trent kondisjon, styrke, balanse og motorikk. Mest bruk av egen kroppsvekt. Alle skal med!

Lørdagsmix

Herlig lørdagsklasse kryddret med dans. Timen avsluttes med styrke. Velkommen!

Spinn 45

Vi får deg med på høyintensive intervaller som bedrer kondisjonen.

Effektiv intervalltrening til fengende musikk.

MRL

Styrke med hovedvekt på mage, rumpe og lår.

Styrke Puls 15

Vi får deg til å yte maks av hva du klarer. Mest bruk av egen kroppsvekt. Høyintensiv intervalltrening på 15 minutter som bedrer kondisjonen.

KLAR TIL Å BLI MEDLEM?

Vi gleder oss til å ta imot deg, veilede og motivere til en god form og bedre helse!