Følg med uke til uke. Endringer p.g.a. fridager og sommerplan.

Treningsbeskrivelser

Kort beskrivelse av alle våre timer, ønsker du flere detaljer? Ta kontakt

Dancemix 60 – Fatima

Mandager 17.30-18.30

Kondisjonsklassee og dansekoregrafi. med Fatima. Timen avsluttes med styrke. Passer for alle.

Pilates 60 – Tanja

Mandager 18.30-19.30 *Oppstart 1/10

60 min core trening (mage og rygg) som forener styrke og utholdenhet og gir sterkere og strammere kropp. Yogainspirerte øvelser gir timen et spesielt preg og balanserer treningsøkten med strekk og avspenning. Denne timen avsluttes med meditasjon. Ta med deg et håndkle. På denne timen trenger du ikke sko.

Step Dance 30 – Stefan

Mandager 18.30-19.00

Effektiv kondisjonstrening på stepkasse.Utfordrende stepkoreografi kryddret med dans.

Spinn 60 – Marit

Mandager 18.30-19.30

Marit får deg med på høyintensive intervaller som bedrer kondisjonen. Effektiv trening på sykkel etter fengende musikk.

Total Intervall 30 – Stefan

Mandager 19.00-19.30

Stefan kombinerer utholdenhetsintervaller og styrkeintervaller. Bli med på denne økta, og du får Sport og Mosjons Svett og sliten-garanti!

Body Toning – Marit

Mandager 19.30-20.00

Økten er perfekt for deg som vil trene hele kroppen på en time. Vi går systematisk gjennom alle de store muskelgruppene i kroppen og jobber med vektstang, håndvekter og strikker.

Body Toning gjør det enkelt for deg å komme i gang med styrketreningen, og de effektive øvelsene gjør at du raskt merker resultater.

Zumbamix 60 – Karin

Tirsdager 17.45-18.45

Karin tar deg med i en herlig mix av salsa, merengue, cumbia m.m. Timen avsluttes med styrke. Gøy og inspirerende. Come on let’s dance!

Spinn 60 – Terje

Tirsdager 18.30-19.30

Terje får deg med på høyintensive intervaller som bedrer kondisjonen.. Effektiv kondisjons- og forbrenningstime til fengende musikk.

Step styrke 45 – Stefan

Tirsdager 18.45-19.30

Step og styrkeintervall. Vi bruker stepkasse, vektstang, manualer og egen kroppsvekt! *Svett og sliten-garanti!

HIIT 15 – Stefan

Tirsdager 19.15-19.30

Stefan får deg til å yte maks av hva du klarer. Mest bruk av egen kroppsvekt. Høyintensiv intervalltrening på 15 minutter som bedrer kondisjonen.

Step 45 – Marion

Onsdager 17.30-18.15

Effektiv kondisjostrening på stepkasse. Marion setter sammen blokkene til en lang kombinasjon.

Core 15 – Marion

Onsdager 18.15-18.30

Marion kjører styrketrening for mage og rygg. Passer for alle.

Cardiomix – Hanne/Marion

Onsdager 18.30-19.30

Herligt trøkk i kjent stil og bra kombinasjoner. Tradisjonell aerobic på sitt beste. Kondisjonstrening med 20-30 minutter styrketrening til slutt.

Marion og Hanne har onsdagscardio på rullering.

Spinn – Marit

Onsdager 18.30-19.30

Marit får deg med på høyintensive intervaller som bedrer kondisjonen. Effektiv kondisjons- og forbrenningstime til fengende musikk.

Styrke 45 – Marit

Onsdager 19.30-20.15

Marit kjører styrketrening for hele kroppen. Passer for alle.

Bellyfit 30 – Tanja

Torsdager 18.30-19.30

Her oppfordrer vi deg til å slippe deg løs og la din indre gudinne komme frem. Tanja lærer deg Belly Danceinspirerte bevegelser som vil gi deg puls og strammere kropp. Bellyfit® er en lavterskel dansetrening for kvinner.

Pilates 30 – Tanja

Torsdager 19.00-19.30

Mage, rygg og strekk med Tanja. Timen er en perfekt forlengelse av dansetimen Bellyfit. Vi jobber med egen kroppsvekt på matter. Ta med deg et håndkle.

Bootcamp 60 – Armend

Torsdager 19.30-20.30

Stasjonstrening med Armend. Her får du trent kondisjon, styrke, balanse og motorikk. Mest bruk av egen kroppsvekt. Alle skal med!

Zumba – Yubisai

Fredager 17.30-18.15

Yubisai tar deg med i en herlig mix av salsa, merengue, cumbia m.m. Gøy og inspirerende. Come on let’s dance!

HIIT 15 – Yubisai

Fredager 18.15-18.30

Yubisai får deg til å yte maks av hva du klarer. Mest bruk av egen kroppsvekt.

Høyintensiv intervalltrening på 15 minutter som bedrer kondisjonen.

Dancemix 60 – Rullering

Lørdager 10.30-11.30

Herlig lørdagsklasse kryddret med dans. Timen avsluttes med styrke. Velkommen!

Spinn 45 – Denisha

Søndager 10.30-11.15

Denisha får deg med på høyintensive intervaller som bedrer kondisjonen.

Effektiv intervalltrening til fengende musikk.

Bootcamp 45 – Denisha

Søndager 11.15-12.00

Stasjonstrening med Denisha. Her får du trent kondisjon, styrke, balanse og motorikk. Mest bruk av egen kroppsvekt. Alle skal med!

Aeromix

Kondisjonstrening med enkel og grei koregrafi. Aerobic, innslag av zumba og step. Litt styrke og uttøyning til slutt. Passer for alle.

Spinning

Effektiv kondisjons- og forbrenningstime på sykkel etter fengende musikk. Du bestemmer selv hvilke motstand sykkelen skal ha. Dette er enkelt, motiverende og passer utmerket til intervalltrening eller langkjøring. Strikker kjøpes i resepsjonen, pulsbelte kan du låne gratis.

Styrke

Timen har som formål å styrke de store muskelgruppene, stramme opp, forme, støtte og stabilisere. Vi bruker vektstenger, manualer og strikker. Timen er effektiv og passer for alle.

Langkjøring

Langkjøring på sykkel. Passer alle som vil ha en ekstra utfordring.

Yoga

Trening basert på pusteteknikk, fører til avspenning og gir enn sanselig opplevelse hvor deltagerne blir kjent med seg selv på en helt ny måte. Du får økt spenst, styrke, smidighet og balanse.

Lørdagsmix

Kondisjonstime med enkel koregrafi. Rullerende instruktører så her kan alt skje! Zumba, Afro, Aerobic, Funk etc

Aerobic/Styrke

Kondisjonstrening med enkel og grei koregrafi. Styrke siste halvdel. Passer for alle.

Army Fit

Tren styrke, smidighet og kondisjon på én gang. Tren slik forsvaret har trent i 1000 år.

Militær trening er på mange måter den ultimate treningsformen fordi den kombinerer styrke-, kondisjons- og smidighetstrening, slik at du får en fin, atletisk og sterk kropp.

Styrke m/ Bosuball

BOSU er en halv gummiball som brukes til styrketrening for hele kroppen og integrerer balanse, core og funksjonell styrketrening. Vi bruker også strikker, manualer og vektstenger. En effektiv og oppstrammende time som passer for alle.

Zumbamix

Dansetime med styrke for mage og rygg.

KLAR TIL Å BLI MEDLEM?

Vi gleder oss til å ta imot deg, veilede og motivere til en god form og bedre helse!